Umawianie wizyt serwisowych w telematyce

Telematyka DBK Fleet Management oferuje wiele przydatnych rozwiązań – zarówno dla właściciela firmy transportowej, jak i jego kierowców. Nową funkcją jest kalendarz serwisowy, dzięki któremu umawianie się na wizytę w serwisie będzie jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Nowością DBK Fleet Management jest kalendarz serwisowy, który umożliwia umówienie wizyty w serwisie DBK Truck Center. Dzięki nowej funkcji klienci mogą jednym kliknięciem umówić się na wizytę w dowolnym serwisie Grupy DBK – to kolejna oszczędność czasu w prowadzeniu biznesu!

Poza główną funkcjonalnością do kalendarza można wprowadzić ważne daty związane z pojazdem – przegląd okresowy, termin ważności ubezpieczenia czy ADR.

DBK Fleet Management to autorska telematyka Grupy DBK, która z roku na rok zyskuje kolejne funkcjonalności, dzięki czemu wyróżnia się na tle dostępnych rozwiązań na rynku:

-> monitoring stanu technicznego – pozwala zdalnie wykryć i diagnozować problemy z pojazdem
-> stały kontakt z serwisem DBK Truck Center, który ma podgląd parametrów pojazdu z telematyką
-> pobieranie danych z tachografu – zdalnie i automatycznie: kolejna rzecz, która ułatwia pracę
-> lokalizacja pojazdu na mapie – bezpieczeństwo i wsparcie dla kierowcy

Powstała również dedykowana aplikacja mobilna, która umożliwia korzystanie z DBK Fleet Management na smartphone’ach i tabletach.

Więcej o DBK Fleet Management - tutaj.

Firma - adres:

REMO-CAR  Mapa dojazdu

Święcice, ul. Zaborowska 1
05-860 Płochocin
Polska

Tel.: +48 22 722 97 21 do 23
Fax: +48 22 722 99 86
E-mail: serwis.man@grupadbk.com

     dane rejestrowe firmy

Centrum Serwisowe Mobile 24

Tel.:   +48 00 800 66 24 53 24
Tel:   +48 22 22 99 000
MAN Mobile 24 - pomoc 24/7/365
Umów wizytę w serwisie

Tutaj możesz umówić się na wizytę w naszym serwisie - wystarczy wybrać dogodny termin w kalendarzu oraz wypełnić i wysłać formularz.

Pocztą elektroniczną wspólnie ustalimy wszystkie niezbędne szczegóły.