REMO-CAR | Aktualności


10.12.2018  | autor:  admin

Jesienna integracja naszego zespołu

 

27-28 października 2018 odbyła się integracja całego naszego zespołu ze Święcic. To był aktywnie spędzony czas na wspólnych zadaniach i rozmowach!

 

Spotkanie miało miejsce w Hotelu Chabrowy Dworek w Teresinie. Podczas integracji mieliśmy okazję zintegrować się podczas warsztatów, gdzie czekały na nas różne zadania do wykonania. Dzięki takiej formie szkolenia mogliśmy spróbować współpracy w takich zespołach, w których na co dzień nie mamy szansy pracować. W integracji wzięli udział wszyscy pracownicy z naszego oddziału – mechanicy, lakiernicy, pracownicy magazynu, działu handlowego oraz działu obsługi klienta.

zobacz cały wpis

 


10.12.2018  | autor:  admin

Umawianie wizyt serwisowych w telematyce

 

Telematyka DBK Fleet Management oferuje wiele przydatnych rozwiązań – zarówno dla właściciela firmy transportowej, jak i jego kierowców. Nową funkcją jest kalendarz serwisowy, dzięki któremu umawianie się na wizytę w serwisie będzie jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Nowością DBK Fleet Management jest kalendarz serwisowy, który umożliwia umówienie wizyty w serwisie DBK Truck Center. Dzięki nowej funkcji klienci mogą jednym kliknięciem umówić się na wizytę w dowolnym serwisie Grupy DBK – to kolejna oszczędność czasu w prowadzeniu biznesu!

Poza główną funkcjonalnością do kalendarza można wprowadzić ważne daty związane z pojazdem – przegląd okresowy, termin ważności ubezpieczenia czy ADR.

DBK Fleet Management to autorska telematyka Grupy DBK, która z roku na rok zyskuje kolejne funkcjonalności, dzięki czemu wyróżnia się na tle dostępnych rozwiązań na rynku:

-> monitoring stanu technicznego – pozwala zdalnie wykryć i diagnozować problemy z pojazdem
-> stały kontakt z serwisem DBK Truck Center, który ma podgląd parametrów pojazdu z telematyką
-> pobieranie danych z tachografu – zdalnie i automatycznie: kolejna rzecz, która ułatwia pracę
-> lokalizacja pojazdu na mapie – bezpieczeństwo i wsparcie dla kierowcy

Powstała również dedykowana aplikacja mobilna, która umożliwia korzystanie z DBK Fleet Management na smartphone’ach i tabletach.

Więcej o DBK Fleet Management - tutaj.

zobacz cały wpis

 


10.12.2018  | autor:  admin

Nowy serwis w Suwalkach otwarty!

 

Z początkiem października do sieci serwisowo-sprzedażowej DBK Truck Center dołączył 23. oddział. Nowoczesny obiekt w Suwałkach z autoryzacją DAF oraz IVECO jest już gotowy do przyjęcia pierwszych klientów oraz ich pojazdów.

Grupa DBK uruchomiła kolejny oddział w północno-wschodniej Polsce – tym razem to stacja serwisowa w Suwałkach w woj. podlaskim. Punkt znajduje się w doskonałej lokalizacji przy międzynarodowej trasie Via Baltica, którą pokonuje wiele przewoźników operujących na kierunkach wschodnich. To właśnie w oparciu o potrzeby klientów z Podlasia, specjalizujących się głównie w transporcie za naszą wschodnią granicę, powstała nowa inwestycja.

Najnowszy punkt serwisowy jest przygotowany do kompleksowej obsługi pojazdów z segmentu lekkiego, średniego oraz ciężkiego. W ramach autoryzacji świadczy naprawy gwarancyjne pojazdów DAF oraz IVECO, autobusów VDL Bus&Coach oraz naczep KÖGEL, natomiast naprawy pogwarancyjne i powypadkowe są wykonywane dla wszystkich marek pojazdów. Ponadto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rozwijającego się rynku w tym regionie, w obiekcie powstał punkt sprzedaży DBK Rental – krótko- i długoterminowy wynajem pojazdów użytkowych oferowany przez Grupę DBK. Wśród blisko 2800 pojazdów dostępnych we flocie klienci mogą wynająć m.in. pojazdy ciężarowe i dostawcze, naczepy, pojazdy specjalistyczne.

Konsekwentnie realizujemy naszą strategię, rozwijając sieć DBK Truck Center o kolejne oddziały – mówi Andrzej Luniak, Dyrektor Zarządzający DBK Sp. z o.o. oraz Członek Zarządu Grupy DBK. – Zależy nam na tym, aby nasi klienci mieli pełny dostęp do naszych produktów i usług w każdym regionie. Suwałki to lokalizacja z dużym potencjałem, na którą liczyli nasi kontrahenci z północno-wschodniej Polski, więc liczymy, że dzięki temu będziemy jeszcze bliżej ich biznesu i wesprzemy w realizacji ich celów biznesowych poprzez realizację naszej strategii Total Care.

Nowy serwis w Suwałkach to jeden z najnowocześniejszych obiektów w sieci DBK Truck Center. Profesjonalna obsługa posprzedażna wymaga odpowiedniego przygotowania warsztatu ze względu na szeroką gamę usług serwisowych, czego nie mogło zabraknąć w Suwałkach. Serwis posiada 5 stanowisk przejazdowych o długości 28m, wśród których znalazła się najnowocześniejsza linia diagnostyczna składająca się z rolkowego urządzenia do pomiaru sił hamowania, płyty do badania zbieżności wstępnej oraz szarpaka do precyzyjnego określenia luzu w układzie zawieszenia. Natomiast centralny system dystrybucji i monitorowania materiałów olejowych renomowanego szwedzkiego producenta firmy ORION zapewni sprawne wykonywanie przeglądów okresowych. Za sprawą profesjonalnego zestawu urządzeń Herkules do prostowania ram, który umożliwi skuteczną naprawę ram i kabin samochodów ciężarowych, serwis może bez problemu dokonać skomplikowanych usług blacharskich, np. podczas napraw powypadkowych. Ponadto odrębne pomieszczenie o powierzchni 70m2, wyposażone w obrotowe stojaki, umożliwi wykonywanie zaawansowanych napraw głównych podzespołów pojazdów (silników, skrzyń biegów, osi). Ze względu na obsługę wielu marek pojazdów ciężarowych i dostawczych powstał również dobrze zaopatrzony magazyn części zamiennych o powierzchni ponad 300m2. Poza szeroką ofertą komponentów dla marek DAF, IVECO, czy KÖGEL, w ofercie są dostępne produkty TRP z przeznaczeniem do wszystkich marek pojazdów. W oddziale funkcjonuje punkt DBK Parts, w którym można dokonać zamówienia każdej części zamiennej. Infrastruktura wokół serwisu została dostosowana do przyjęcia 50 zestawów.

Zgodnie z filozofią „Total Care” w oddziale są dostępne wszystkie produkty i usługi Grupy DBK, które umożliwią kompleksową obsługę branży TSL. Oprócz usług serwisowych i sprzedaży części klienci mogą dokonać zakupu pojazdu, mając do wyboru ofertę marki DAF (pojazdy ciężarowe), IVECO (pojazdy z segmentu lekkiego i średniego – modele Daily i Eurocargo) oraz KÖGEL (naczepy). To także kolejny punkt sprzedaży pojazdów używanych w ramach marki DBK Used – zarówno pojazdy ciężarowe, jak i dostawcze. Alternatywę do zakupu nowego pojazdu stanowi wynajem, a szczegóły tej coraz popularniejszej usługi przedstawią doradcy DBK Rental, których biuro również znajduje się przy ul. Szafirowej. Ofertę oddziału uzupełniają usługi finansowe świadczone przez DBK Financial Services, a wśród nich: leasing, ubezpieczenia i finansowanie.

zobacz cały wpis

 


10.12.2018  | autor:  admin

Nowy Dyrektor IT w Grupie DBK

 

Do Grupy DBK dołączył ekspert z zakresu nowych technologii, z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej – Witold Kowalski, który objął stanowisko Dyrektora IT i CIO Grupy DBK oraz Członka Zarządu w Nord Inwest, spółce stanowiącej Centrum Usług Wspólnych dla Grupy DBK.  

W połowie października do naszej Grupy dołączył Witold Kowalski, menedżer z branży IT/Automotive z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku. W 1995 roku ukończył studia na Wydziale Handlu Zagranicznego warszawskiej SGH, zaś krótko po studiach rozpoczął pracę w General Motors (marki Chevrolet, Opel, Saab), gdzie przez ponad 17 lat piastował różne funkcje i stanowiska w obszarze sprzedaży i marketingu. Pracował zarówno na rynku polskim, jak i za granicą (w centrali regionalnej w Budapeszcie oraz w centrali europejskiej – w Ruesselsheim w Niemczech).

 W 2013 roku Witold, kierując się swoimi zawodowymi zainteresowaniami i chęcią dalszego rozwoju, związał się z branżą motoryzacyjnego IT (m.in. rozwiązania typu DMS/CRM/BI i Digital Marketing) i podjął pracę w incadea Russia LLC/GmbH, najpierw w randze Dyrektora Generalnego rosyjskiego oddziału, a następnie jako Market Integrations Director zatrudniony w centrali incadei w Monachium. Z powodzeniem przeprowadził jej rosyjski oddział przez największy motoryzacyjny kryzys od dekad spowodowany załamaniem tamtejszego rynku Automotive w wyniku dotkliwych sankcji gospodarczych, a następnie zintegrował ze strukturami incadei – m.in. nowo powstały skandynawski oddział zlokalizowany w Oslo w Norwegii.

W Grupie DBK Witold będzie głównie odpowiedzialny za zoptymalizowanie procesów w zakresie zarządzania projektami, rozwój i wdrożenia nowoczesnych technologii informatycznych oraz podniesienie efektywności i jakości obsługi Centrum Usług Wspólnych w zakresie zarządzania systemami i IT. Dzięki swojemu doświadczeniu będzie uczestniczyć w tworzeniu strategii biznesowej w obszarach IT, dążąc do jej synchronizacji z wizją Grupy DBK oraz dostosowując usługi IT i systemy do zmieniających się uwarunkowań i potrzeb organizacji tak, aby ułatwić działania operacyjne i usprawnić zarządzanie na wszystkich poziomach organizacji.

Jako CIO w Grupie DBK obejmie bezpośredni nadzór na działami IT oraz Zarządzania Systemami, a w tym zakresie będą mu raportować Magda Bender, Dyrektor działu Zarządzania Systemami oraz Marek Markwart, Kierownik działu IT.

Wraz z objęciem przez Witolda stanowiska CIO w Grupie DBK zyskujemy w naszej firmie profesjonalistę z branży IT/Automotive, z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem, popartym wieloma sukcesami. Ponadto Witold jest prawdziwym pasjonatem nowych technologii i entuzjastą CRM, co stanowi przełożenie na kompleksową realizację projektów.

„Nawet najwięksi gracze na rynku pojazdów użytkowych i ciężarowych, a takim niewątpliwie jest Grupa DBK, muszą stale szukać nowych sposobów na ich dalszy rozwój i ekspansję. Tu, oczywistym wręcz kierunkiem działania są inwestycje w obszarze systemów IT i zastosowanie najnowszych dostępnych technologii, zapewniających przyjazne środowisko pracy, proste i czytelne rozwiązania oraz przede wszystkim najwyższe standardy obsługi naszych klientów, dalece wybiegające poza ich oczekiwania. Jestem przekonany, że moje doświadczenie i zawodowa pasja, połączone z aspiracjami Grupy DBK w tym obszarze, zapewnią nam dalszy, trwały i długofalowy sukces” – mówi Witold Kowalski, nowo mianowany CIO Grupy DBK.

zobacz cały wpis

 


10.12.2018  | autor:  admin

Grupa DBK w biegu - kolejna edycja rozpoczęta!

 

Wracamy z naszą akcją „Grupa DBK w biegu”! Nasi biegacze, pracownicy z całej Polski, ponownie zbierają cenne kilometry dla olsztyńskiej Fundacji „Przyszłość dla Dzieci”.

Grupa DBK w biegu to akcja, w której dzięki zaangażowaniu naszych pracowników zbieramy cenne kilometry na konto fundacji „Przyszłość dla dzieci”. Przez najbliższe 6 miesięcy będziemy biegać w ramach cyklu City Trail, który odbywa się w kilkunastu lokalizacjach w całej Polsce. W ubiegłym roku udało nam się pokonać 2180 km, dzięki czemu przekazaliśmy podopiecznym fundacji aż 20 000zł! I w tym roku również liczymy na równie imponujący wynik! Startujemy m.in. w Warszawie, Szczecinie, Gdańsku, Olsztynie, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach.

„Grupa DBK w biegu” to akcja charytatywna, w której uczestniczą nasi pracownicy z całej Polski i budują jej sukces. Każdy kilometr, który pokonują, to realne wsparcie dla fundacyjnych dzieci. Cieszymy się, że już po raz trzeci biegamy dla Fundacji „Przyszłość dla dzieci” i z każdą edycją przybywa nam aktywnych pracowników, a co za tym idzie — kolejnych kilometrów na koncie akcji — mówi Ireneusz Sobieski, prezes Grupy DBK. — Za nami inauguracja edycji w Olsztynie, w nadchodzące weekendy nasze drużyny wystartują między innymi w Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Warszawie. Trzymamy kciuki za naszych biegaczy i jesteśmy dumni, że możemy w ten sposób pomagać, przy okazji promując aktywny tryb życia.

Bardzo się cieszę, że idea biegania rozrasta się wśród pracowników Grupy DBK — mówi Iwona Żochowska-Jabłońska. — Są tacy, którzy biegają już od kilku lat, i tacy, którzy dopiero rozpoczynają tę przygodę. Ale łączy ich jeden cel: chcą po prostu pomóc.

Pokonane przez biegaczy kilometry przekładają się na finansową pomoc podopiecznym Fundacji „Przyszłość dla Dzieci” — a potrzeby są ogromne! Fundacyjne dzieci potrzebują leków, sprzętu, rehabilitacji. Każda darowizna jest na wagę złota. Dzięki dotychczas „wybieganym” złotówkom udało się pomóc m.in. ośmioletniej Mai z Morąga, której ufundowano leki oraz pobyt w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka na Oddziale Hepatologii. Takich przykładów jest znacznie więcej. Jedenastoletni Adrian z Łęgowa choruje na padaczkę i dystrofię mięśniowa typu Duchenna. Zanikają mu mięśnie. Choroba postępuje. Rodziców Adriana, którzy utrzymują się z niewielkiego gospodarstwa rolnego, nie stać na sfinansowanie potrzebnego sprzętu rehabilitacyjnego. Dlatego Fundacja kupiła chłopcu pionizator. To urządzenie pomoże mu w codziennym funkcjonowaniu i rehabilitacji.

zobacz cały wpis

 


03.03.2017  | autor: 

Magazyn Szerokości - nowy numer już w serwisach!

Wyróżnienie dla mechanika Remo-Car

 

Pierwsze tegoroczne wydanie magazynu Szerokości właśnie trafiło do wszystkich oddziałów Grupy DBK. Najnowszy numer z pewnością przypadnie do gustu sympatykom branży transportowej, z myślą o których powstaje to wydawnictwo. „Szerokości!” to solidna dawka nowości ze świata polskiego transportu i nie tylko.

„Szerokości” to magazyn dedykowany całej branży TSL – kierowcom, właścicielom i pracownikom firm transportowych. Tematem numeru jest zawód kierowcy wśród kobiet, które coraz częściej widuje się za kółkiem wielotonowych zestawów. W tytułowym raporcie bohaterki akcji „Szpilki w transporcie”, zawodowi kierowcy pojazdów ciężarowych, opowiadają o „blaskach i cieniach” swojego zawodu, pasji i godzeniu jej z życiem rodzinnym. Oczywiście to nie koniec artykułów o pracy kierowców – piszemy również o truckerach, których warto śledzić w mediach społecznościowych oraz o małżeństwie kierowców jeżdżących w podwójnej obsadzie po świecie.

W nowym wydaniu nie mogło zabraknąć przydatnych informacji dla kierowców. Rozprawiamy się m.in. z mitami na temat spalania i ekonomicznej jazdy oraz przyglądamy się bliżej tempomatowi. Podpowiadamy także jak się przygotować do kontroli ITD. i co powinno znaleźć się w diecie kierowcy, aby utrzymać dobrą formę i przede wszystkim zdrowie. Z pewnością wszystkich posiadaczy pojazdów zainteresuje temat zmian w przepisach prawa o ruchu drogowym, które w ostatnim czasie uległy zmianie. Fani nowinek motoryzacyjnych również nie będą zawiedzeni - naszym czytelnikom prezentujemy najnowsze modele pojazdów ciężarowych oraz inne rozwiązania technologiczne takie jak telematyka.

Na łamach magazynu pojawiają się także klienci Grupy DBK, którzy dzielą się cennym wskazówkami i historią rozwoju swoich firm – MKW Suchecki, Kuchnio-Transport, Trans Polonia, Wierzejki, DTW Logistics.. A jeśli mowa o klienta – pod koniec 2016 roku poznaliśmy kilkunastu ambasadorów marki Koegel – w magazynie fotorelacja z tego wydarzenia.

Nie zdradzając wszystkich tematów, zachęcamy do lektury magazynu, który jest już dostępny w każdym oddziale Grupy DBK. Wydanie w formie elektronicznej można również pobrać na stronie Grupy DBK (tutaj) oraz na stronie programu lojalnościowego o tej samej nazwie: www.szerokosci.com.

zobacz cały wpis

 


06.02.2017  | autor: 

Remo-Car z wyróżnieniem!

Wyróżnienie dla mechanika Remo-Car

 

Kolejny tydzień, kolejne nagrody w Grupie DBK ? Tym razem wyróżnienie zostało przyznane przez MAN Truck&Bus Polska dla spółki Remo-Car.

Podczas spotkania partnerów marki MAN Truck&Bus Polska serwis Remo-Car otrzymał nagrodę w kategorii "Najwyższy współczynnik wyszkolenia technicznego pracowników w 2016 roku". To już drugi rok z rzędu, gdy DBK Truck Center Święcice otrzymuje to wyróżnienie.

zobacz cały wpis

 


28.11.2016  | autor: 

Szpilki w transporcie - charytatywny kalendarz Grupy DBK

Wyróżnienie dla mechanika Remo-Car

 

12 wyjątkowych kobiet, 12 miesięcy, 1 cel – tak pokrótce można opisać projekt charytatywny Grupy DBK, który ruszył 22 listopada. Przedmiotem akcji sprzedażowej jest kalendarz „Szpilki w transporcie”, w którym wystąpiły kobiety – zawodowi kierowcy pojazdów ciężarowych. Oprócz pasji połączył je szczytny cel – wsparcie jednego z kierowców w walce z rakiem.

Wspieramy kierowców – założenia akcji

„Szpilki w transporcie” to charytatywny kalendarz na 2017r. Jego bohaterkami zostały kobiety, które na co dzień pracują jako kierowcy ciężarówek. Wspólnie z Grupą DBK, tych 12 wyjątkowych dziewczyn postanowiło przełamać stereotyp o profesji kierowcy i zrealizować szczytny cel, gdyż dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przekazany Jackowi Dziemieszonkowi, zawodowemu kierowcy pojazdów ciężarowych.

Komu pomagamy

Do tej pory Jacek Dziemieszonek wiódł szczęśliwe życie z kochającą rodziną, spełniając się w roli kierowcy w jednej z firm transportowych w woj. opolskim. Jest ojcem dwójki małych dzieci – rocznej Marysi oraz 5-letniego Antosia. Jednak pewnego dnia usłyszał diagnozę, która niestety zmieniła wszystko – nieoperacyjny nowotwór na wlocie do żołądka. Dzięki leczeniu (chemioterapia + naświetlania) Jacek „wygrał” już rok życia, ale walka trwa nadal – dotychczasowe leczenie pochłonęło ponad 200 000 zł, a wciąż potrzeba więcej. Dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przekazany Jackowi na dalsze leczenie i walkę z nowotworem.

Dołącz do akcji i wesprzyj Jacka 

Kalendarz „Szpilki w transporcie” to nie tylko historia 12 kobiet, które reprezentują coraz liczniejszą grupę zawodową w Polsce, ale także chęć niesienia pomocy – tym razem Jackowi. Dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przekazany na jego dalsze leczenie. Koszt jednego kalendarza to jedynie 30 zł brutto. Już teraz można go zamówić poprzez stronę www.szpilkiwtransporcie.pl z wysyłką pod wskazany adres. Od najbliższego poniedziałku (28 listopada) kalendarze będą dostępne w sprzedaży we wszystkich serwisach Grupy DBK – adresy oddziałów można sprawdzić na www.grupadbk.com.

zobacz cały wpis

 


30.08.2016  | autor: 

Wyróżnienie dla mechanika Remo-Car

Wyróżnienie dla mechanika Remo-Car

 

Po raz kolejny serwis w Święcicach został wyróżniony w jednym z konkursów MAN Truck&Bus Polska. Tym razem w konkursie indywidualnym dla mechaników, a nagroda powędrowała do Jarosława Bartkowskiego.

W ubiegłym tygodniu przedstawiciele MAN Truck & Bus Polska, Emilia Bilska, koordynator MAN Mobile24 oraz Rafał Owczarek, inspektor serwisowy, wręczyli nagrodę (wysokiej klasy zegarek z oferty MAN Shop) dla jednego z mechaników serwisu Remo-Car. Nagrodzony Jarosław Bartkowski okazał się najlepszym mechanikiem w lipcowym konkursie MAN Mobile24 w akcji lato 2016, gdzie kryterium stanowił dojazd do miejsca awarii poniżej 60min.

Jarkowi gratulujemy sukcesu, a ekipie serwisowej zeŚwięcic takiej skuteczności! :)

zobacz cały wpis

 


13.07.2016  | autor: 

Pierwsze wydanie DBK Parts News

Pierwsze wydanie DBK Parts News

 

W oddziałach Grupy DBK pojawił się nowy magazyn dla branży transportowej – DBK Parts News, kwartalnik pionu sprzedaży części zamiennych. Tematem przewodnim pierwszego numeru jest klimatyzacja w pojazdach ciężarowych.

Kwartalnik DBK Parts News powstał z myślą o branży transportowej oraz klientach, którzy oczekują sprawdzonych informacji o produktach z zakresu części zamiennych i akcesoriów.

W najnowszym numerze pojawił się obszerny materiał o klimatyzacji – m.in. fachowa wiedza oraz przegląd polecanych urządzeń dostępnych w ofercie pionu DBK Parts. Ponadto czytelnicy znajdą tam eksperckie artykuły o klockach hamulcowych oraz sprzęgłach, które zostały przygotowane we współpracy z topowymi producentami – marką Fra-sle oraz Eaton.

Oddzielną stronę poświęcono również tematyce części używanych, gdzie ekspert Grupy DBK tłumaczy, dlaczego warto uwzględnić taką opcję i czym się kierować przy zakupie. Pion DBK Parts oferuje szeroki wachlarz produktów wielu marek, stąd też nie zabrakło informacji o licznych nowościach produktowych.

Zachęcamy do lektury – magazyn jest dostępny w oddziałach sieci sprzedaży DBK Parts oraz w wersji elektronicznej:

Link do magazynu

Dowiedz się więcej o sieci sprzedaży części zamiennych DBK Parts tutaj.

zobacz cały wpis

 


23.05.2016  | autor:  admin

Remo-Car nagrodzony przez MAN Truck&Bus Polska

Remo-Car nagrodzony przez MAN Truck&Bus Polska

 

Z nieukrywaną dumą możemy ogłosić, że Remo-Car został zdobywcą dwóch wyjątkowych nagród rocznego podsumowania MAN Truck & Bus Polska.

Serwis Remo-Car został nagrodzony w dwóch kategoriach – za największe zaangażowanie w działania marketingowe oraz najwyższy współczynnik technicznego wyszkolenia pracowników.

zobacz cały wpis

 


28.09.2015  | autor:  admin

Jubileusz

20-lecie współpracy REMO-CAR z MAN Truck & Bus Polska

 

11 września  spółka REMO-CAR obchodziła jubileusz 20-lecia współpracy z MAN Trucks & Bus Polska.
Z tej okazji na terenie hali serwisowej w oddziale DBK Truck Center w podwarszawskich Święcicach zorganizowany został uroczysty bankiet.

W spotkaniu wzięli udział klienci Spółki REMO-CAR, przedstawiciele MAN Trucks & Bus Polska oraz dostawcy. Pan Piotr Stański  – Prezes MAN Trucks & Bus Polska przekazał Zarządowi spółki podziękowania za wieloletnią współpracę, podkreślając, iż dzięki takim partnerom marka MAN rozwija się na polskim rynku.

Uroczystości towarzyszyło wiele atrakcji scenicznych, m.in. wstęp tancerek z grupy Revel oraz energetyczny koncert zespołu rockowego Queen. Rozmowy i tańce trwały do białego rana…

Fotorelację z imprezy można obejrzeć pod tym linkiem: https://www.dropbox.com/sh/wwf5m0z5wpa5ub0/AABTFroxMQFpmvKTB2zZfhkVa?dl=0

zobacz cały wpis

 


25.06.2015  | autor:  admin

Czas na zmiany...

nasza poprzednia witryna www

 

Niebawem rozstaniemy się z naszą dotychczasową witryną internetową. Była z nami od wielu lat - pozostaną wspomnienia i ten obrazek przypominający jak wyglądała...

zobacz cały wpis

 


18.04.2015  | autor:  admin

Magazyn MAN Trucker's World - 01/2015

MAN Truckers World 01/2015 - wersja polska

 

Zapraszamy do lektury polskojęzycznej wersji magazynu MAN Trucker's World dostępnej pod adresem: http://www.man-truckers-world.pl/files/MAN_Magazin_01_2015/MAN_Magazin_01_2015.html#p=32 - jak zwykle, zawiera sporo ciekawych materiałów.

Aby otworzyć ten link w nowym oknie przeglądarki wystarczy kliknąć w obrazek powyżej - miłej lektury!

zobacz cały wpis

 


16.04.2015  | autor:  admin

Wiosna - pora na przegląd!

 

Zimowa eksploatacja na pewno pozostawiła swoje ślady - pora więc aby uważnie obejrzeć wszystkie newralgiczne miejsca pojazdu  i od razu usunąć skutki zimy a przy okazji sprawdzić jego bieżący stan techniczny.

Zapraszamy do REMO-CAR na przegląd pozimowy i przygotowanie Twojego pojazdu do sezonu wiosenno-letniego.

zobacz cały wpis

 


16.04.2015  | autor:  admin

Oficjalna aplikacja MAN do pobrania w sklepie Google Play

Aplikacja MAN Polska dla użytkowników pojazdów MAN - pobierz z GooglePlay

 

Serwis MAN Polska, to aplikacja mobilna przygotowana przez MAN Truck & Bus Polska na smartfony i skierowana do użytkowników pojazdów MAN. Zawiera przydatne informacje dotyczące sieci handlowo-serwisowej MAN w Polsce, jak również aktualną ofertę na części zamienne oraz usługi serwisowe.

Funkcja geolokalizacji szybko i łatwo informuje o najbliżej położonych punktach sprzedaży i serwisach MAN oraz nawiguje do nich. Przyjazna w użyciu aplikacja zapewnia szybki i prosty dostęp do kompleksowej informacji o ofercie MAN w Polsce, jak również bezpośredni kontakt telefoniczny do serwisu Mobile 24. Aplikację można także spersonalizować i dodać wybrane punkty do listy ulubionych.

Aplikacja Serwis MAN Polska przeznaczona jest na urządzenia obsługiwane przez system operacyjny Android i można ją pobrać bezpłatnie z internetowego sklepu Google Play. Przygotowana jest w języku polskim z myślą o klientach i kierowcach pojazdów MAN.

Aplikacja Serwis MAN Polska na Androida - pobierz z Google Play najnowszą wersję

Niezależnie od tego gdzie się znajdujesz, serwis MAN masz zawsze w zasięgu ręki!

zobacz cały wpis

 


16.04.2015  | autor:  admin

Akumulatory i zasady ich prawidłowej konserwacji

 

Zapewne nieraz spotkali się Państwo z przypadkami głębokiego rozładowania akumulatorów, które niestety niejednokrotnie doprowadzały do ich nieodwracalnego uszkodzenia. Być może udałoby się uniknąc takich sytuacji, gdyby akumulatory poddawane byly prawidłowej obsłudze.

Prezentowana broszura przypomni Państwu praktyczne wskazówki dotyczące konserwacji akumulatorów. Jesteśmy przekonani, że zastosowanie się do nich, przyczyni się do przedłużenia żywotności akumulatorów i tym samym do obniżenia kosztów eksploatacji pojazdów MAN.
Wystarczy kliknąć, aby pobrać broszurę.

zobacz cały wpis

 

Firma - adres:

REMO-CAR  Mapa dojazdu

Święcice, ul. Zaborowska 1
05-860 Płochocin
Polska

Tel.: +48 22 722 97 21 do 23
Fax: +48 22 722 99 86
E-mail: serwis.man@grupadbk.com

     dane rejestrowe firmy

Centrum Serwisowe Mobile 24

Tel.:   +48 00 800 66 24 53 24
Tel:   +48 22 22 99 000
MAN Mobile 24 - pomoc 24/7/365
Umów wizytę w serwisie

Tutaj możesz umówić się na wizytę w naszym serwisie - wystarczy wybrać dogodny termin w kalendarzu oraz wypełnić i wysłać formularz.

Pocztą elektroniczną wspólnie ustalimy wszystkie niezbędne szczegóły.

SZEROKOŚCI - Zapraszamy do uczestnictwa w naszym programie