Umawianie wizyt serwisowych w telematyce

Telematyka DBK Fleet Management oferuje wiele przydatnych rozwiązań – zarówno dla właściciela firmy transportowej, jak i jego kierowców. Nową funkcją jest kalendarz serwisowy, dzięki któremu umawianie się na wizytę w serwisie będzie jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Co nowego?

Nowością DBK Fleet Management jest kalendarz serwisowy, który umożliwia umówienie wizyty w serwisie DBK Truck Center. Dzięki nowej funkcji klienci mogą jednym kliknięciem umówić się na wizytę w dowolnym serwisie Grupy DBK – to kolejna oszczędność czasu w prowadzeniu biznesu!

Poza główną funkcjonalnością do kalendarza można wprowadzić ważne daty związane z pojazdem – przegląd okresowy, termin ważności ubezpieczenia czy ADR.

DBK Fleet Management to autorska telematyka Grupy DBK, która z roku na rok zyskuje kolejne funkcjonalności, dzięki czemu wyróżnia się na tle dostępnych rozwiązań na rynku:

  • monitoring stanu technicznego – pozwala zdalnie wykryć i diagnozować problemy z pojazdem
  • stały kontakt z serwisem DBK Truck Center, który ma podgląd parametrów pojazdu z telematyką
  • pobieranie danych z tachografu – zdalnie i automatycznie: kolejna rzecz, która ułatwia pracę
  • lokalizacja pojazdu na mapie – bezpieczeństwo i wsparcie dla kierowcy

Powstała również dedykowana aplikacja mobilna, która umożliwia korzystanie z DBK Fleet Management na smartphone’ach i tabletach.

Więcej o DBK Fleet Management - TUTAJ